Simskolan är igång

Ja, nu är den äntligen igång igen :D åååh vad jag längtat :D
Det var jätteskoj :D
 
Dock var jag jättetrött när jag kom hem, så plugga blev det inte...
så får skriva uppsatsen på 4 sidor imorgon :/
Kommer vara stressigt men den måste göras :(
 
Skulle plugga innan, men somnade xD
Satte klockan på 15 min... men vaknade efter 3½ timme ^^
Minst lika trött... så kände att jag inte fick ngt gjort, och hade jag skrivit hade jag nog fått göra om de, eftersom jag knappt kan se ngt ^^ haha
 
så satt klockan på 7:30 imorgon... ja, upp tidigt och sätta igång..
De lär ta sin tid, men som sagt, det måste göras :(
 
Så tror jag ska sova nu ^^
 
Pusspuss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0