2 Januari 2013

Hahhaa, höll på att döpa rubriken till 2 Juni xD hahaa... de hade varit ngt de ;)
 
Idag var det första dagen på Förskolan, som jag var fast anställd... riktigt najs!
6 barn, och 4 pedagoger... en skickade vi hem, en fick planering hela dagen, och jag fick gå ut halva eftermiddagen och förbereda avdelningen som jag ville :)
 
Men de gick jättebra :)
 
 
Kom hem, och satte mig och skrev lite på en av uppsatserna... blev 1 sida idag, vilket innebär att ½ arbetet är färdigt... så gör klart andra halvan imorgon. Blir nog bra... =)
 
 
HAHA, läste på en kompis facebook:
"Visste ni att 10 av 10 drunkningsolyckor orsakas av vatten".
 
hahahahaha, dog lite av skratt när jag läste det xD
 
men nu blir det sängen, så jag får lite sömn innan de är dags att jobba igen :P
 
 
Pusspuss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0