Mysdag 2

Idag har jag tillbringat dagen med att ta de lugnt...
 
Kom hem kl 4 imorse, så jag började med att sova till 10:30 :P
sen fick jag gå och handla frukost, för där var ju inte öppet på kvällen när jag gick ner för att handla...
 
Skulle sedan till Burlöv för att hämta mina byxor jag handlat. Det gjorde jag, men fick sällskap av Sara, min granne :)
 Vilket jag tyckte var mycket trevligt!
ahahaha, när vi satt och fika kom två av barnen från förskolan fram och krama mig och pratade jättemycket... haha, märks när man är popis ;) haha.
 
 
Sen åkte jag hem och A kom till mig :)
Perfekt mysdag =D
 
 
Imorgon är det nyår, får väl se hur de blir.
 
 
Pusspuss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0