Juldagen

Idag har varit en rätt lugn dag :)
 
Vaknade upp hos A, men körde ganska direkt efter jag vaknat till b-flo, för jag och pappa skulle till den tekniska julrean :P
Slutade med att mamma med följde med :)
men de var skoj... =)
Blev en ny tv till mig ;) Och inget mer :P haha.
Men jag är väldigt nöjd :D hahaha, och de med måtta :D
 
Har precis ställt in alla kanaler... vilken tid det tog, men nu ska de vara bra nog för mig :)
Har även börjat att leka med min julklapp, vilket var en Ipad :P hehe... bra julklapp de där :D
 
Men tänkte faktiskt gå och lägga mig nu, eftersom jag tänker vara en av de som trängs kl 10 när julrean börjar imorgon :D ahahhahahhaa...
Men jag tänker komma hem med massa nya kläder och annat kul man kan hitta :P
 
 
såååå godnatt!
 
Puspuss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0