Annandag jul

Idag har jag, mamma och Frida varit och julshoppat :D
Kom hem med lite kläder bara dock :(
Vi körde till emporia, mkt folk var där, men trodde de skulle vara mer :O som när de öppna... men de var inte så mkt folk ändå...
 
Sen blev de mat ute hos föräldrarna... =)
Precis som de alltid är annandag jul :P haha..
 
men nu är jag hemma och ser på tv...
 
men innan idag var jag också inne i applestore... och han tyckte också min telefon var konstig, så nu skulle jag göra en backup på datorn hemma, sen skulle jag komma tillbaka... sen kommer de nollställa den helt. Om de inte hjälper, kommer de byta den, så jag får en helt ny :D hahaha... najs.
 
 
men men, nu blir de hänga framför tv:n ;D
 
Pusspuss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0