27 dec

Idag försvann det!!
Csn-lånet... Hela är nu återbetalat.
Känner mig lite fattig :( Men det känns så skönt att inte ha den skulden. Det hade ju blivit mycket i längden!
Så summan av kardemumman var de ju bra gjort!
 
Imorgon ska jag handla busskort för 5 månader framåt...
Och de var den månadslönen de... :/
 
Men nästa mnad blir troligtvis roligare ;)
Eftersom jag har fast jobb från och med onsdag ;) mohaha.
 
Nyår är ändrat igen, för 3 gången... så nu vet jag inte hur nyår blir, men de blir nog bra.

 
 
Har idag gjort omelett för första gången själv... och resultatet blev: gott ;)
hahaha... så de kan hända att de blir fler, men inte idag xD
 
 
Nu ska jag snart ner och hämta tvätten xD
Sen blir de mys framför tv:n :)
 
Pusspuss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0